دانلود آهنگ رضا حسینی بی قرار
نوشته شده توسط : ندا شهسواری

رضا حسینی بی قرار

دانلود آهنگ رضا حسینی بی قرار

همین حالا دانلود کنید آهنگ زیبای رضا حسینی بنام بی قرار با لینک مستقیم ♪

Download New Song By : Reza Hosseini - Bigharar With Text And Direct Links

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320 kbps دانلود آهنگ با کیفیت 128 kbps

تو سینه دلم بی قراره یه لحظه آروم نداره

هوای من باز دوباره عالی و بکره

متن آهنگ رضا حسینی بی قرار

همه هوش و حواسمی وقتی بهم زل میزنی

نمیذاری که من یکمی درام از فکرت

وای باز داره عاشق میشه دلم

ای کاش بتونم اینو بهش بگم

که چشماش دلمو برده

وای باز مثل یه بچه شده دلم

همراش میتونم تا آسمون برم

حرفاش دلمو برده

اومدی آروم توی دلم نمیشه جاتو به کسی بدم

میخوام که اینو بهت بگم دوست دارم

عشقو تو چشای من ببین بمون و نزدیک من بشین

من از همه دنیا فقط تورو دارم

رضا حسینی بی قرار

 





:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: